Materiały z języka angielskiego dla klas I – III

Termin realizacji i odsyłania zdjęć 15.05.2020 r.

Klasa I

Proszę o przypomnienie i utrwalenie nazw kolorów ( zeszyt ćwiczeń słownik str.87) oraz o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str. 54 ćw. 6 i str.55 ćw. 7 i 8 ( w wężu wyrazowym zakreślić nazwy ubrań i połączyć z odpowiednim obrazkiem) .

I’m wearing… (ajm łerink) – mam na sobie/noszę…

Ponadto proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str. 56 i 57.

Ćw. 9 przeczytać nazwę ubrania i zakreślić odpowiedni kolor, ćw. 10 podpisać wyrazy po śladzie i przeczytać zdanie, ćw. 11 zakreślić taką sama postać i ćw. 12 pokolorować pirata zgodnie z opisem w chmurce.

Klasa II

Who is he? (chu is hi)  – Kim on jest?

Who is she? (chu is szi) – Kim ona jest?

Meals (mils) – posiłki:

breakfast (brekfest) – śniadanie

lunch (lanch) – podwieczorek/drugie śniadanie

dinner (diner) – obiad

Proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str.46 ćw. 9 i 10 (uczniowie czytają opisy i uzupełniają je imieniem bohatera, który ma te produkty przed sobą na stole). Następnie w ćw. 10 uzupełniają opisy pozostałych dwóch postaci.

Proszę także o wykonanie zadań na str. 48 ćw. 13 (uczniowie odszyfrowują nazwę produktu z rozsypanych literek) oraz ćw. 14 (uczniowie uzupełniają zdania co lubią jeść na śniadanie, podwieczorek i obiad).

Klasa III

Proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str.46 ćw. 10 (narysuj co myszka Mickey może robić w Sunday/niedzielę i napisz).

Str. 47 ćw. 11 i 12 (proszę uzupełnić zdania i dialog).

Słownictwo do zapamiętania:

kayaking(kajaking) – kajakarstwo

archery (arczeri) – łucznictwo

climbing (klajbink) – spacery górskie

swimming (słimink) – pływanie

hiking (hajkink) – wspinaczka górska

cycling (sajklink) – jazda na rowerze

Proszę o wykonanie zadań na str. 48 ćw. 13 ( w wężu wyrazowym proszę zakreślić nazwy sportów oraz podpisać obrazki) oraz ćw. 14 (zaznaczamy znaczkiem V sporty/czynności widoczne na zamieszczonym obrazku).