Materiały z języka angielskiego dla klas I – III
Termin realizacji i odsyłania zdjęć 15.05.2020 r.
Klasa I
Proszę o przypomnienie i utrwalenie nazw kolorów ( zeszyt ćwiczeń słownik str.87) oraz o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str. 54 ćw. 6 i str.55 ćw. 7 i 8 ( w wężu wyrazowym zakreślić nazwy ubrań i połączyć z odpowiednim obrazkiem) .
I’m wearing… (ajm łerink) – mam na sobie/noszę…
Ponadto proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str. 56 i 57.
Ćw. 9 przeczytać nazwę ubrania i zakreślić odpowiedni kolor, ćw. 10 podpisać wyrazy po śladzie i przeczytać zdanie, ćw. 11 zakreślić taką sama postać i ćw. 12 pokolorować pirata zgodnie z opisem w chmurce.
Klasa II
Who is he? (chu is hi) – Kim on jest?
Who is she? (chu is szi) – Kim ona jest?
Meals (mils) – posiłki:
breakfast (brekfest) – śniadanie
lunch (lanch) – podwieczorek/drugie śniadanie
dinner (diner) – obiad
Proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str.46 ćw. 9 i 10 (uczniowie czytają opisy i uzupełniają je imieniem bohatera, który ma te produkty przed sobą na stole). Następnie w ćw. 10 uzupełniają opisy pozostałych dwóch postaci.
Proszę także o wykonanie zadań na str. 48 ćw. 13 (uczniowie odszyfrowują nazwę produktu z rozsypanych literek) oraz ćw. 14 (uczniowie uzupełniają zdania co lubią jeść na śniadanie, podwieczorek i obiad).
Klasa III
Proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń str.46 ćw. 10 (narysuj co myszka Mickey może robić w Sunday/niedzielę i napisz).
Str. 47 ćw. 11 i 12 (proszę uzupełnić zdania i dialog).
Słownictwo do zapamiętania:
kayaking(kajaking) – kajakarstwo
archery (arczeri) – łucznictwo
climbing (klajbink) – spacery górskie
swimming (słimink) – pływanie
hiking (hajkink) – wspinaczka górska
cycling (sajklink) – jazda na rowerze
Proszę o wykonanie zadań na str. 48 ćw. 13 ( w wężu wyrazowym proszę zakreślić nazwy sportów oraz podpisać obrazki) oraz ćw. 14 (zaznaczamy znaczkiem V sporty/czynności widoczne na zamieszczonym obrazku).