NASZE PIOSENKI – zachęcam by dzieci utrwalały sobie niektóre piosenki które śpiewały podczas zajęć języka angielskiego:
Hello songs
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
If you happy, happy …
https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
Action song
https://www.youtube.com/watch?v=fPMjnlTEZwU
IT’S SPRING TIME. (piosenka)
https://www.youtube.com/watch?v=gAcDUEgMgmY
BUNNY ( dzieci naśladują co robi króliczek)
WEATHER ( dzieci mogą zamknąć oczy i słuchać dźwięków – potem powtarzać zwroty)
ANIMALS ON THE FARM (należy kliknąć na głośniczek I posłuchać wymowy, dzieci próbują powtarzać)
https://www.learningchocolate.com/node/5218
Piosenka https://www.youtube.com/watch?v=YVgv1EFJZHc
SPRING – wiosna
Klasyczna gra memory – https://learningapps.org/10956130
Dzieci podczas odkrywania kard nazywają to co widzą w języku angielskim.
tree – drzewo (tri)
grass – trawa (gras)
bee – pszczoła (bi)
butterfly – motyl (baterflaj)
ladybug – biedronka (lejdibag)
sunflower – słonecznik (sanflałer)
https://www.liveworksheets.com/cu220118mj na tej stonie dzieci mogą posłuchać wymowy i dopasować nagrania do obrazków Leaves – liście/ Bird – ptak
Można zaangażować dzieci by na małych karteczkach narysowały powyższe słówka.
Bardzo lubią grę „What’s missing?” .
Wszystkie 6 kart mają przed sobą. Rodzic prosi by dziecko zamknęło oczy „Close your eyes” następnie zabiera jedną kartę a zadaniem dziecka po komendzie otwórz oczka „Open your eyes” jest odgadnąć którą kartę rodzic zabrał. Rodzic pyta „Co brakuje? What’s missing?”
Polecam również dla dzieci temat o naturze „Nature” Wszystkie informacje o słownictwie, karty pracy, piosenki są tutaj na stronie internetowej https://easyenglishland.wordpress.com/2020/04/19/nature-vocabulary-karty-pracy-zabawy-jezykowe-piosenki-zwiazane-z-przyroda/?fbclid=IwAR0fuvADUFFX7_f9yjxKfsmsrsE9G4Am0G-xDkNPY9zTx3-Qt_DO1m2imdI Zachęcam do zerknięcia i wykonania